Cum cumpar
Pasul 1. ADAUGAREA UNUI PRODUS
Dupa ce v-ati decis aspupra unui produs il puteti adauga in cosul dvs. de cumparaturi prin apasarea butonului corespunzator produsului respectiv. Pasul 2. CONTINUAREA CUMPARATURILOR Pasul 3. FINALIZAREA COMENZII
In cosul de cumparaturi pueti adauga sau elimina produsele din cosul dvs. Dupa ce modificati numarul de produse, apasati
butonul pentru a reface calculul pentru noul numar de produse.
Dupa acualizarea produselor aveti optiunea de a continua cumparaturile sau sa finalizati comanda.
Daca doriti sa continuati cumparaturile mai tarziu, va puteti salva cosul pentru 24 de ore prin apasarea butonului .
Dupa apasarea acestui buton puteti reveni oricand in urmatoarele 24 de ore pentru a finaliza comanda sau pentru a adauga noi produse.
Vizualizarea cosului de cumparaturi se poate face din orice meniu prin butonul situat in partea dreapta - sus a paginii.
In cazul in care nu doriti sa mai cumparati alte produse, in meniul cosului de cumparaturi apasati butonul pentru a fi redirectionat catre pagina de introducere a datelor.
In aceasta pagina trebuie sa introduceti datele dvs. complete si corecte. In cazul in care veti opta pentru o livrare la domiciliu va rugam sa specificati CNPul dvs si orele intre care puteti primi produsele, pentru a fafcilita procesul de livrare.
Edby.ro nu poate fi facut in nici un fel responsabil de nelivrarea produselor datorita unor date furnizate gresit. Va rugam sa completati cu atentie datele de livrare.
Selectati una din optiunile de livare . Daca doriti sa ridicati produsul de la sediul firmei selectati optiunea "Vin la sediul firmei " si produsele vor fi rezervate pentru dvs. Daca doriti alt tip de livrare selectati livrarea respectiva si trimiteti comanda prin apasarea butonului .
Pasul 4. CONFIRMAREA COMENZII
Dupa finalizarea comenzii (trimiterea formularului) veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant Edby.ro pentru a confirma comanda.
In cazul in care produsul exista pe stoc dar nu in cantitatea dorita de dumneavoastra veti fi notificat prin email de catre departamentul nostru de vanzari pentru rezolvarea problemei.
Impreuna cu produse vor fi livrate urmatoarele documente:
1 .Factura - original
2. Chitanta, daca este cazul ;
3. Certificatul de garantie – in cazul in care exista;